Holes 3000 the revolution!


It is shortly leaving final H2000 flat but soon to be released late! While waiting for the various tests and final design, the demo will soon be released officially and on time. Even his predecessor and ready to be heard, after many new innovations and the sequel to Holes will be totally different! From what? We have already said that the mark of the first follow H3000 Holes started to beat up to evolve in the future technology will also be a different game modes! How? We have seen in the predecessors in H2000 and see that the management unit will still run from the mouse, while in H3000 warships will be handled by themselves and recognize the enemy at the gates of your empire and then attack! Definitely an interesting novelty for Holes by exercising diplomacy and better managing your empire. H3000, which means that there will be much more management of other predecessors. Still and dark when we started but soon you'll know www.camagames.it

( Italiano )

Holes 3000 la rivoluzione !!!

Manca poco all’uscita definitiva di H2000 in piano ritardo ma in imminente uscita! Mentre si aspetta i vari test e design finali il demo sarà a breve rilasciato e ufficializzato per tempo. Anche il suo predecessore e pronto per farsi sentire, dopo tante novità e innovazioni il sequel di Holes sarà totalmente diverso! Da cosa? Vi abbiamo già detto che H3000 seguirà l’impronta del primo Holes iniziando da battere fino ad evolversi nel futuro tecnologico, sarà anche diversa la modalità di gioco! Come? Nei predecessori abbiamo visto e vedremo anche in H2000 che la gestione unità sarà gestita ancora dal mouse, mentre in H3000 le navi da guerra saranno gestite da sole e riconosceranno il nemico alle porte del tuo impero per poi attaccarlo! Sicuramente una interessante novità per Holes dando spazio alla diplomazia e gestendo meglio il tuo impero. Non ce che dire che H3000 sarà molto più gestionale dei altri predecessori. Ancora e oscuro quando potremmo iniziare ma lo saprete presto www.camagames.it

Commenti

Post popolari in questo blog

Birth of Camagames Studio!

Infinity Imperium: programming multiplayer

Infinity Imperium: RAM usage optimization